Pagina's

zaterdag 4 april 2015

Kleine vergissing en de Give Away.

Ja een kleine vergissing, in plaats van 10.000 bezoekers waren het er 100.000, maar ik ben er wel trots op. Vroeger kreeg ik geen letter op papier en nu heb ik bijna elke week wel wat te melden.
Het was een pittig weekje op het werk, twee dames moesten op cursus en een ziek, dus de bezetting was niet optimaal. Maar onze zaterdaghulpen hebben ons erdoor gesleept, ondanks het werk wat zij niet gewend zijn.
Dinsdag had ik eindelijk de rust op mijn verkeerd draaiende sterren  te herstellen. Het zal me niet meer gebeuren want het was een enorme klus. Maar laten zitten was echt geen optie.
En dan was er ook nog de Give-Away van vorige week, iedereen bedankt voor de lieve reacties maar er kan er maar ééntje winnen. Een van de collega's heeft vandaag het winnende lootje getrokken, en het resultaat is te zien op de foto.
Tussen de eitjes en de paasservetjes prijkt de naam van Elisabeth.
Mail even je adres en ik stuur het pakketje naar je toe, gefeliciteerd en ik hoop dat je er blij mee bent.

Ik ga lekker op de bank met de randjes van deze week aan de slag, en mijn voeten rust geven. Morgen misschien weer even lekker in de tuin en verder achter de naaimachine.
Iedereen een fijn Paasweekend en volgende week weer een verslagje van de Bee van de Breukelse Bijtjes.
Groeten van Ria ;0))
  

7 opmerkingen:

  1. Elisabeth gefeliciteerd!! En jij Ria, fijne paasdagen met net zoveel gezelligheid als op die leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elisabeth, je boft er maar mee, gefeliciteerd!!! En jou wens ik fijne paasdagen toe, Ria, lekker freubelen met lapjes en uitrusten!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik heb je give away gewonnen .... Nou, ik stuur je straks even een mailtje!
    Wat zijn de sterren mooi, de stukjes schuiven zo prachtig in elkaar, echt bijzonder!
    Lekker een lang weekend Ria, kun je weer even bijtanken! Fijne paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel moois gemaakt de laatste tijd. genieten. En gefeliciteerd met je 100.000 bezoekers dat is zeker heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sterren worden echt prachtig Ria. Ik wens je een lekker rustig weekend, zodat je tijd hebt om leuke dingen te doen. Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen